|
Harrows

Opleiding

'De kwaliteit van de mensen in de organisatie vormt de strategische factor die allesbepalend is voor het succes van uw organisatie.’

De economie lijkt weer aan te trekken en tegelijk wordt er streng gekeken naar zaken als zorgplicht. Op diverse terreinen stijgt hierdoor de werkdruk in kwantiteit maar ook in kwaliteit. De eisen aan kennis en kunde van uw mensen worden opgetrokken. Harrows kan u daarbij van dienst zijn.

Harrows heeft jarenlange ervaring in het opleiden van bancaire professionals met een bewezen resultaat. Onze opleidingscoördinatoren dragen zorg, bij u in huis, voor het opleiden van nieuwe medewerkers en het bijspijkeren van bestaande medewerkers. Dit betekent directe begeleiding en feedback op de werkvloer.

Harrows kiest ervoor om mensen vanuit het potentieel te benaderen, waar liggen de krachten van de individuele medewerker en hoe kunnen wij ervoor zorgen dat die kracht optimaal benut gaat worden? Het optimaliseren van de leercurve is van belang om een kwalitatief goede medewerker op te leiden.

Deze benadering vind je terug in de verschillende opleidingen en trainingen die Harrows aanbiedt. De basis van ieder leer of ontwikkelprogramma wordt gevormd door een persoonlijk profiel van de individuele medewerker. Hiervoor gebruiken wij het Insights Discovery instrument. Vanuit dit profiel zoomen wij in op de houding en het gedrag. Het herkennen en vervolgens afstemmen en verbinden van jouw gedrag op het gedrag van collega’s, klanten en leidinggevenden is de sleutel voor succes!

Lees meer over de verschillende leer- en ontwikkeltrajecten….

 

Harrows gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.